Opony na lato

<<

Craftt

Posty: 2

Dołączenie: 01 Sie 2017 13:53

Post 25 Kwi 2018 15:26

Re: Opony na lato

Ja sobie przeglądałem wasze opinie i nie tylko i postawiłem na te oponki http://wulkanista.pl/michelin-primacy-4/

Dzisiaj dotarły, ale zastanawiam się czy nie dałem ciała bo za rozmiarem są jakieś cyfry i litera a ja u siebie na aucie mam teraz inne niż te co przyjechały.
Czy to w ogóle ma jakieś znaczenie czy mogę zakładać i spać spokojnie? Aaa chodzi o micheliny primacy 4 bo nie napisałem.
Załączniki
20180425_151756.jpg
20180425_151756.jpg (40.53 KiB) Obejrzany 1139 razy
<<

Alex

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 1245

Dołączenie: 19 Sty 2013 00:00

Miejscowość: Iława

Post 25 Kwi 2018 15:30

Re: Opony na lato

Liczba to indeks nośności, litera to indeks prędkości, wystarczy poszukać na google.pl. Podsumowując, możesz zakładać.

Forum Opel Insignia poleca:

<<

Craftt

Posty: 2

Dołączenie: 01 Sie 2017 13:53

Post 25 Kwi 2018 15:38

Re: Opony na lato

Ooo dziękuje, faktycznie. nie wiedziałem po prostu jak to się nazywa i jak tego szukać w google. Człowiek to się całe życie uczy.
<<

Huciap

Posty: 7

Dołączenie: 06 Wrz 2017 19:48

Post 19 Maj 2018 21:31

Re: Opony na lato

W końcu dotarły do mnie opony letnie, zdecydowałem się na Dębice presto uhp 2. Przy moim przebiegu rocznym idealnie będą się nadawać. Pierwszy zakup był uniroyal ale niestety firma z allegro przez miesiąc nie wysłała opon ani nie oddała pieniędzy więc sprawa wylądowała na policji a kasę dostałem od allegro ż programu ochrona kupujących. Poleci ktoś jakiś sprawdzony warsztat gdzie porządnie wywaza mi opony w okolicach Katowic.? Dodam że teraz na zimowych mam bicie kierownicy przy większych prędkościach, może na letnich się to zmieni jak nie to będę szukać gdzieś indziej przyczyny.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
<<

fargo

Posty: 1

Dołączenie: 24 Maj 2018 12:41

Post 24 Maj 2018 12:43

Re: Opony na lato

Czołem. :)
Czy uważacie za warte zachodu opony całoroczne? Podobno ostatnio zrobiły się bardzo popularne. Mnie jednak martwi na ile poradzą sobie z nagłymi opadami deszczu, czy dobrze będą nadmiar wody odprowadzały. Wiecie, jak to mówią... Gdy coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
<<

coolmobil

Posty: 226

Dołączenie: 21 Kwi 2015 10:56

Post 24 Maj 2018 14:37

Re: Opony na lato

Na bliźniaczym forum jest jeden gościu który pieje z zachwytu na całorocznymi.
Jak jeździsz w koło komina i głównie miasto pewnie wystarcza, jak jeździsz w trasy i to raczej bym brał sezonowe.
Ja osobiście mam zimowe i letnie i nie planuje tego zmieniać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
<<

marcinmg

Awatar użytkownika

Posty: 23

Dołączenie: 03 Wrz 2017 12:59

Post 24 Maj 2018 21:12

Re: Opony na lato

Ja mam Klebery całoroczne i czy gorąco jak teraz czy jak duże kałuże to trzymają całkiem dobrze, 120 km/h na łuku na wilgotnym asfalcie bez poślizgu mówią same za siebie. Nie zamierzam powracać do sezonowych. https://www.oponeo.pl/dane-opony/kleber ... 8-100-v-xl
Biturbo ST 2013 Cosmo
<<

coolmobil

Posty: 226

Dołączenie: 21 Kwi 2015 10:56

Post 25 Maj 2018 18:38

Re: Opony na lato

Lato czy jesień/wiosna Ok prawie każde będą trzymać. Tylko ta opona musi mieć odpowiednie parametry także zima...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
<<

marcinmg

Awatar użytkownika

Posty: 23

Dołączenie: 03 Wrz 2017 12:59

Post 26 Maj 2018 15:52

Re: Opony na lato

"Prezentowany model oferuje bardzo dobre osiągi także w zimowych warunkach. Posiada on oznaczenia 3PMSF i M+S oraz usprawnione ukierunkowanie lameli. W dużym stopniu usprawnia to ruszanie i hamowanie na zaśnieżonych drogach". Zresztą w testach wypadł niewiele gorzej od zimówek - żeby było jasne nikogo nie namawiam ja jestem zadowolony a nie mam miejsca na drugi komplet razem z felgami bo w garażu trzymam jeszcze koła do drugiego samochodu.
Biturbo ST 2013 Cosmo
<<

Andrew

Awatar użytkownika

Posty: 851

Dołączenie: 13 Lis 2010 11:09

Miejscowość: Elbląg

Post 28 Maj 2018 09:18

Re: Opony na lato

marcinmg napisał(a):... a nie mam miejsca na drugi komplet razem z felgami bo w garażu trzymam jeszcze koła do drugiego samochodu.


:lol: :lol: :lol:

Aleś pojechał z argumentem :lol: :lol: :lol:
Wg mnie a trochę lat przeżyłem na tym świecie jak coś jest do wszystkiego tzn. że jest do niczego ;)
Nie po to mieszanka zimowa od letniej tak bardzo się różni aby po ich zmiksowaniu wyszła im opona całoroczna!
Ja mam dwa komplety, choć też nie mam miejsca w garażu ;) i nie zamierzam tego zmieniać!
COSMO cdti, 160 kucy, X.2010, 6,8l/100km
PoprzedniaNastępna

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Felgi i opony

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron