Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

<<

karolc

Posty: 9

Dołączenie: 29 Maj 2018 12:59

Post 11 Cze 2018 15:31

Re: Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

Panowie,

aktualizacja sytuacji. Oddałem do mechanika samochód z prośbą, aby sprawdzili oprócz tylnych tulejek przednich wahaczy także pozostałe podzespoły podwozia z przodu. No i wszystko jest OK. Z oględzin wynika, że nawet te tuleje wizualnie są dobre, nie popękane. Pytanie teraz do Was, ponieważ nie mam kogo o to zapytać - wymieniać te tylne tulejki na wzmocnione mimo to?

Podkreślam - półosie są nowe, a po zrobieniu geometrii kierownicą trzepie nawet bardziej.
<<

Andrew

Awatar użytkownika

Posty: 778

Dołączenie: 13 Lis 2010 11:09

Miejscowość: Elbląg

Post 12 Cze 2018 08:00

Re: Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

Osobiście bym wymienił na Twoim miejscu, na swoim zresztą też ale już to zrobiłem ;) Mnie pomogło ale miałem bardzo delikatne te wibracje ledwo odczuwalne.
A opony na pewno są OK? Dziwna sprawa choć wielu z Kolegów się borykało z wibracjami ale oni sobie poradzili.
Prześledź dokładnie wątek i popytaj tych, którzy mieli ten sam problem na priv może?
COSMO cdti, 160 kucy, X.2010, 6,8l/100km

Forum Opel Insignia poleca:

<<

karolc

Posty: 9

Dołączenie: 29 Maj 2018 12:59

Post 12 Cze 2018 08:56

Re: Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

Cześć,

Koła OK. Dwukrotnie sprawdzane w 2 różnych miejscach. W czwartek sprawdzam tarcze, czy nie biją za mocno, bo gdzieś na forum był przypadek, że gość wymienił tarcze i klocki i bicie ustało.
<<

karolc

Posty: 9

Dołączenie: 29 Maj 2018 12:59

Post 02 Sie 2018 08:40

Re: Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

Panowie,

aktualizacja tematu.

Półosie wymienione, tuleje także wymiienione na nowe. Problem dalej nie rozwiązany..... ma ktoś jakiś pomysł? Jakikolwiek?
<<

majestic

Posty: 1

Dołączenie: 12 Maj 2019 20:49

Post 12 Maj 2019 21:30

Re: Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

Cześć,

ja swojego czasu miałem podobny problem w saabie 9-5. Po normalnym wyważaniu pojawiały się drgania przy prędkościach 110-140km/h. Pomogło dopiero doważanie kół na samochodzie. Koła w takim wypadku doważane są z całą masą nieresorowaną (tarcza, piasta, itd). Ja robiłem to w Warszawie - serwis autobalans na Puławskiej. Koszt usługi 120zł/4 koła.
Gość wspominał, że niedoważenie 10g przy takich prędkościach to ok 1kg.

Pozdrawiam
<<

Maximus37

Posty: 97

Dołączenie: 08 Gru 2013 17:29

Post 06 Lis 2019 12:15

Re: Wibracje przenoszone na kierownicę - nie półoś i nie felgi

Czy udało ci się kolego rozwiązać awarie?
Mam ten sam problem.
Felgi wymienione, opony nowe, koła wyważane, geometria zrobiona, drążki kierownicze wymienione, półoś prawa wymieniona (bez wałka) i nadal kierownica a nawet prawa strona przednia auta drży coraz bardziej. Szczególnie odczuwane przy przyspieszaniu i prędkości powyżej 120km\h
Teraz biorę się jeszcze raz za wymianę półosi prawej z wałkiem, gdyż powiedziano mi że nowa też może drgać. Ktoś inny powiedział mi żeby oddał do regeneracji maglownice.
Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTi 160KM, OPC, PANORAMA
Poprzednia

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Zawieszenie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości